Kraków

Mamy Kraków!

Dzisiaj po zjedzonym śniadaniu od razu wybraliśmy się na wycieczkę do Krakowa.Przewodnikami po mieście byli nasi koledzy którzy przygotowali sie naprawdę świetnie.Mieliśmy możliwość posłuchania m.in. o Barbakanie,Bramie Floriańskiej,Sukiennicach,Kościele Mariackim i wielu wielu innych miejscach.Nasi przewodnicy zaprowadzili nas do katedry na Wawelu,komnat królewskich oraz do kościoła Św Piotra i Św Pawła.Po zwiedzeniu tych miejsc udaliśmy się na obiad, który był na prawdę bardzo dobry, zebraliśmy siły i udaliśmy się pod pomnik Adama Mickiewicza aby rozegrać grę miejską zorganizowaną wspólnymi siłami.Gra nie była na tyle trudna, abyśmy nie podołali zadaniom.Po zabawie mieliśmy czas wolny.Na koniec ekscytującego dnia poszliśmy do teatru Groteska.Spektakl nie był najłatwiejszy w odbiorze ale przyjemny.
Późnym wieczorem wróciliśmy w świetnych nastrojach do naszego pensjonatu.Wycieczkę zaliczam do jak najbardziej udanych, po której zostaną kolejne wspaniałe wspomnienia.